With distress inks...to be continued

Ето и следващата картичка,която направих с дистрес мастила и перфектни перли,но този път добавих и топъл ембосинг...стана много мацешка и нежна според мен :) /няма кой да ме похвали :D/.Преди да погледнете искам само да споделя,че не можах да накарам розата да изглежда бледо лилава...каквато е в действителност :)
За втората снимка използвах и светкавица,за да потърсите истината някъде по средата между това,което се вижда на двета снимки...
Ще я покажа при Картичкофурии , с комбинацията ембосинг,цветя,перли/камъчета.





За мен беше удоволствие,че се отбихте,благодаря!Пожелавам ви милиони поводи за усмивка и до скоро! :)

6 коментара:

Nelly's handmade каза...

определено си на лилава вълна! Много вълнуващ цвят... много ми харесава стила, в който си изпълнила картичката си :))) поздрави :)))

Bo каза...

Много е красива! В любимата ми гама и с тази пантофка... Нямам думи!

Valchen каза...

И тази, както и предната ти картичка с дистрес мастила, е великолепна винтдидж зимна феерия!

Miss Emerald каза...

А за мен бе удоволствие, че видях и тази твоя красота! Поздравления!

Cvety каза...

Страшно красиви картички гледам си натворила, все по-идейни и вълшебни стават :)
Желая ти успех!

design elements каза...

за мен бе удоволствие! красиви картички!!!

Публикуване на коментар