За нея :)

Здравейте и днес :)
Сигурно ви е направило впечатление, че обичам да пробвам нови за мен неща. 
Отдавна ми се искаше да направя нещо с декупаж и ето го поводът....Моята най-добра приятелка много обича да пие чай и днес има рожден ден - как да не се опитам да променя една кутия за чай за нея ?!? :)
Ето я:

Мисля си, че за първи опит не е никак зле, но се надявам и на вашата корективна критика, вълшебници :)



Направих и един таг със същата прекрасна хартия и добавих няколко дреболийки :)




За мен беше удоволствие,че се отбихте,благодаря! Пожелавам ви милиони поводи за усмивка и до скоро! :)

5 коментара:

Kati каза...

Маде, невероятно красива ти е станала кутията - лъха една нежност и изящество от нея, която ми допада много. Аз самата правих кутия миналата седмица за пръв път, но като гледам твоя "първи път" въобще не личи, че си нова в техниката :)

Handmade_by_MaDe каза...

Кате,благодаря ти! Хартията е вълшебна просто...моите заслуги са минимални :)

Vesi каза...

Разкошни са, едно истинско вълшебство. Сигурна съм, че ти приятелката ти ще е много щастлива от подаръка.

Toni каза...

Прелестни са и кутията, и тагчето! И аз не мога да кажа, че ти е първи опит. Браво. И аз обичам да експериментирам и да си разнообразявам :)

Handmade_by_MaDe каза...

Благодаря ви, феи! :)

Публикуване на коментар