Картичка с кутийка

Здравейте и днес :)
Много ми хареса картичката, която направих за 3 годишнината на Картичкофурии и спретнах още една почти същата, която обаче се сдоби и с кутийка и естествено отива в Хоби предизвикателството
Ето я в кутията:
 И извън нея...




Средната част на капака на кутията направих прозрачен, за да има нещо общо с вътрешността на картичката, хартиите са ММЕ, завъртулки Тим Холц ,пеперудки Марта Стюарт и моите си цветя от филтри за кафе...
Нещо не мога да се разбера с фотоапарата си напоследък...всички хартии са в нежно зеленикава гама а и цветята на са толкова тъмни, но с това мрачно и дъждовно време, това е най-доброто, което мога да покажа за съжаление :(
За мен беше удоволствие,че се отбихте,благодаря!Пожелавам ви милиони поводи за усмивка и до скоро! :)

9 коментара:

Toni каза...

Невероятна, отново! Много ми харесва този комплект, както и предния! Страхотни цветя! Все едно са истински.

Em каза...

Страхотен комплект си сътворила! Толкова ми харесва това старинно синьо :)

Гуш
Ем

Irina Kirqkova каза...

Разкошен комплект!Прекрасно изпълнение,цветята са разкошни,наистина като истински.Много се радвам,че се включи в Хоби Предизвикателство 32!Поздрави!

vilini каза...

Много, много красота! А цветенцата ти са невероятни...

Valchen каза...

Прекрасен комплект! Много нежно ретро излъчване, много нежни цветове, много нежна красота!

Being shMe каза...

Невероятно нежно творение. Влюбена съм в уникалните ти цветя. Браво :) ххх

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ммм...какъв разкош има при теб!Цветята ти са униклани..- винаги им се възхищавам... Кутийката е станала разкошна с този прозрачен слой..
Специално БЛАГОДАРЯ, за това,че се включи в Хоби предизвикателство 32, зададено от Ирина Кирякова!

BEARKIS каза...

Присъединявам се към всички коментари,много ме впечатляваш!!!

Carol каза...

A gorgeous feminine card and lovely box. Love the distressing on the edges of this it really adds to the card. The flowers agr gorgeous
Carol x

Публикуване на коментар